one more other Sunday .

Godmorgon godmorgon

Sitter oc försöker att äta frukost medan jag tänkte titta lite på one tree hill. Which episode should it be?
Pappa ringde typ vid halv 12 och väkte mig of course och frågade om jag ville följa med till farmor och fika lite och spela kort. Absolut liksom, älskar att spela kort och man har ju inte sett farmor på ett tag. Ska försöka få pappa att köpa chilinötter till mig :D är fett sugen .

Sen ska jag hem fort som fan och plugga. Måste göra en samhällsuppgift och plugga lite matte, man har ju prov tisdag vilket man INTE ser framemot. kommer att gå åt helvete.
Men Afroz lovade att hjälpa mig med matten om jag hjälpte henne med engelskan. Matte är hon bäst på och jag är bäst på engelska så vi ställer upp för varandra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0