one tree hill now and forever, no matter what .

Satt och läste några OTH bloggar idag och började tänka på när tiden kommer då One tree hill läggs ner. Den tiden kommer ju att komma någon gång, kanske inte det här året eller nästa men tillslut kommer den. Kommer att få panik då, vet inte hur jag kommer att klara mig utan OTH. Fine, jag har alla säsonger och kan gå tillbaka och titta på alla avsnitt, men det kommer att vara annorlunda, för man kommer att tänka på att serien är slut och att det inte kommer att bli fler avsnitt och skådespelarna har gått vidare, serien är död.
Det är som att kolla på gamla avsnitt av the OC, det är inte samma sak längre, man kan speciellt inte titta på avsnitt med Mischa Barton, för man vet att serien inte existerar längre, i stort sett.
Så när den dagen kommer för OTH vet jag inte vad jag ska ta mig till.
OTH har hjälpt mig igenom så många perioder och är i stort sett hela jag, OTH har förändrat mitt liv och jag kommmer att vara evigt tacksam till Mark  Schwahnn. Jag vill inte att den dagen ska komma, jag fruktar den dagen. För den dagen kommer hela mitt liv att krascha och jag kommer att stanna upp.
Jag är väl medveten om att människor tycker att jag är astöntig och bla bla bla. Att one tree hill bara är en serie och sån skit men det är kommentarer jag har valt att igenoerar för dom personerna är inte jag och har inte levt mitt liv.
Vissa kanske tar till sig andra medel för att ta sig igenom dagen, veckan eller livet. Mitt medel är helt enkelt one tree hill .
One tree hill har förändrat mitt liv och har verkligen hjälp mig.
Jag blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det för jag vill inte att det ska vara så, men det är saningen och jag kan inte låtsas som om det inte är så, att en serie verkligen kan ändra ens liv, det trodde jag själv inte var möjligt.
Men så är det och One tree hill kommer för evigt att ha en stor plats i mitt hjäta och jag kommer aldrig att sluta älska OTH.
Till och med när jag är 75 år och har levt hela mitt liv, då kommer jag sitta där i soffan och kolla på mina one tree hill boxar och jag kommer att minnas att den där serien hjälpte mig igenom livet.

För vissa kanske det bara är en jätte bra serien och ett bra tidsfördriv, men för mig är det så mycket mer.
One tree hill är mitt liv och jag vet inte vad jag skulle ha tagit mig till utan .

image157

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0