Peyton and Derek favorit scen .

image148

Den här scenen gör mig mållös varje gång jag ser den. Jag kan sitta och titta på den i timmar och bli så jävla rörd.
Efter att scenen är slut sitter man bara och säger inte ett ord, jag älskar den effekten för det betyder att scenen verkligen betyder något och man blir rörd av historien och skådespeleriet och alla känslor.
Peyton riktiga bror Derek tar med Peyton till hans bas och in till ringen och säger åt henne att slå honom. Han vill att hon ska ta ut alla känslor som hon har, all smärta. Världens bästa låt börjar spela, "prelude 12/21-AFI. Och Derek säger " fight back"
Och man får se tillbaka blickar från allt som har skadat Peyton.
Det går nog inte ens att bekriva med ord hur fantastisk den här scenen är man blir nästan gråtfärdig.
Och derek är ganska söt också :P


Seriöst bara för att jag älskar den här scenen så JÄVLA mycket ska ni få se den;)
Ni måste verkligen se den även fast ni inte vill, jag lovar att ni inte kommer att ångra er .
Jag gör er en tjänst;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0