Sophia Bush . De haut en bas.( från topp till tå)

image116

Den övre bilden är min favort bild of all times. Den bästa, vackraste och sötaste bilden på Sophia Bush någonsin och jag är fullkomligt förälskad i bilden dåra. Kan inte sluta titta på den, what a beauty.
Hon har verkligen den vackraste leendet i Världen .

Mina 5 absoluta favoritbilder på Sophia Bush. Blir typ chockerad när jag ser dom. Förstår inte hur en människa kan vara så galet vacker. Älskar dom här bilderna  så mycket att jag var tvungen att lägga in dom på bloggen igen :D



image105

Den övre bilden är min favorit bild på Sofia "IRL" När den inte är en photoshoot. Totalt ÄLSKAR kläning, liksom den är ju faktiskt gröön. Och hon ser helt brun och fräsch ut. Vad kan man säga liksom? Perfekt.
Mina absoluta favort kläder som Sophia Bush har bärt. Älskar hennes stil så galet mycket. Allt hon har på sig är bara så jävla snyggt. Önskar att jag kunde klä mig som henne, men hon har ju liksom pengarna till att ha alla dom där gorgeous kläderna. Men men grymt snygga säger jag bara. Är så galet avundsjuk .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0