värsta natten någonsin .

okej så jag skulle egentligen ha jobbat idag men allt har gått åt helvete, för det första så mår jag AS dåligt, har typ influensan eller nått. Gick och la mig ganska så tidigt igår, 11. för att kunna gå upp och jobba. Men såklart få jag grymt ont i magen, typ kramper, jag kunde inte ligga ner, kunde inte stå upp eller sitta. Så jag ligger i sängen och har as ont i fleera timmar, timme efter timme och jag kunde verkligen inte somna. Så vid halv 4 reser jag mig och och går fan och tar en ipren. Sen en timme senare är jag fortfarande vaken, men tillslut kl 5 somnade jag och vaknade of course kl 9! vilket betyder att jag hade försvoit mig. Så jag ringer till min chef och säger det och han sa att det var lugnt, sa också att jag var sjuk så det var lugnt.

Det var fan ödet ärligt talat. Jag låg i sängen typ vid halv 3 och mådde så jävla dåligt och bara ÖNSKADE att jag inte behövde gå till jobbet för jag skulle aldrig klara det. Hence the oversleep.

Palla att jag bara har sovit 1 och ½ timme inatt. var fan den värsta natten i mitt liv, fick verkligen panik och mådde så grym dåligt. Underbart att man typ förlorade 700 spänn bara för att man är sjuk, sluta vara så klen liksom.
Aja jag hade ALDRIG pallat jobbat, orkar fan inte ens bädda sängen.

Anyway, hur sov ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0