back from the other country

Hemma igen :D tack och lov :D kunde inte stå ut med en dag till utan mina kära one tree hill boxar:P och mina katter of course :P När vi ÄNTLIGEN var på väg mot vikingterminalen hittade vi ett stöngt ganska så övergivet tivoli, såklart gick vi in :D ja ja jag vet olaga intrång men det var fatktiskt olåst. Tivolit var fullkomligt övergivet och alla attraktioner, eller alla och alla, det fanns typ 3 st och eller rutchelkana, en av dom var radiobilarna, var spökläskigt övergivna. Sen gick vi på båten och åt massooor av mat. Fast jag hade as ont i magen eftersom jag hade redan ätit 6 paket lakritsal, inte det bästa jag har gjort men det var värt det.
Hanna och jag satt inne på fun club och lyssnade på musika i typ 2 timmar. Pia spelade på automater och jag och hanna var hennes lyckoamuleterm, hon vann hela tiden då vi var med till auomaten övergav hennes tur på båten tillbaka. Det var e nasrolig lite musiksnutt ibland på automaten, as roligt, vi satt och gungade med i takt med båtens gung :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0