besök hos far min

Kom precis hem från min far. Var hungrig och ensam så jag drog ner till honom och tvingade honom att göra mat till mig.Kycklingfile och ris, grymt gott:D


Sen så spelade vi backgammon och tittade på MTV där dom visade Paris Hiltons värsta chockande skandaler, riktigt roligt.

Pappa och hans flickvänn har gett med sig och köpt en sån där grej man sätter runt magen som bränner bort fett. Så han tvingade på mig en sån efter att han själv hade haft på sig den i 10 min. Han satt och skrek eftersom det gjorde så ont i börjar. Dewn ger stötar, kittlas och vibbrerar, så i början gör det AS ont men sen så vänjer sig magen.  Han försökte få mig att ta samma nivå som honom och TILLSLUT gjorde jag det och FAN vad det gjorde ont. Satt och skrek, skrattade och grät samtidigt. Pappa satt bara och skrattade åt mig. Men efter ett tag blev det nästan skönt, den vibbrerade hela magen:D fast om man är kittlig ska man INTE testa den. jag satt och as garvade bara för att det kittlade as mycket. Men det roligaste var ju att pappa satt och skrek och vred sig för att det gjorde så jävla ont.


Lycka till med det pappa .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0