favorit lucas scene

image83

Detta är min ABVSOLUT favorit scen med Chad Michael Murray. Det går inte ens att säga med ord hur fantastisk han är i den här scenen.  Det har ingeting att göra med att han är galet snygg. Han är en naturbegåvning och hans skådespeleri i den här scenen ger mig seriöst gåshud. Så grymt underbar och trovärdig och han säger varje ord och varje blick som om han verkligen menar det och man är fullkomligt fängslad när man ser hur bra han spelar. Ni måste se det själva och jag lovar att nu kommer att gråta för att han är så jävla fantastiks. Jag visste att han var en grym skådespelare men inte att han var så är grym. Chockerande.
Recap on the scene.
Han vet att Dan dödade Keith och han är nu här för att konfrontera honom men hjäp av en pistol och hans mamma står bredvid och tittar på. Sen så ramlar hon typ och blir medvetslös och Dan försöker hjälpa honom men Lucas pekar pistolen på honom och säger" I swear to god if you tutch her" "that is my moter" " do not tutch her"
Sen så säger Dan " what are ju going to do? shoot me?"
Lucas: Yes, I am.
Jag får ryssningar bara jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0