first list

3 filmer jag sett om och om igen:
1) Hairspray
2) A Cinderella story
3) The holiday

3 ställen jag har bott på:
1) Skarpnäck
2) Svedmyra
3)

3 TV-serier jag älskar att titta på:
1) One tree hill
2) Förhäxad
3) Las Vegas

3 ställen där jag har varit på semester:
1) Teneriffa
2) Danmark
3) Norge

3 av mina favoriträtter:
1) Tacos
2) sjömansbiff, prommfrites och vitsås
3) Kyckling wook med ris och sötsur sås

3 ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1) Köket:P
2) Med Emil(min katt)
3) Med Pappa

3 saker jag ser fram emot:
1) One tree hill i morgon
2) Bio idag :D
3) skolavslutningen

3 saker jag är bra på:
1) One tree hill
2) Engelska
3) klanta mig

3 saker jag är dålig på:
1) Matte
2) Spara pengar
3) kärlek

3 jättebra band/artister/låtar man kan lyssna hur mycket som helst på:
1) Collide
2) Fall out boy
3) Bleeding love

3 saker jag vill ha uppnått under min livstid:
1) Gått ut skolan + högskolan
2) Skaffat en underbar kärriär
3) Träffat massa människor

3 perfekta tidsfördriv:
1) One tree hill
2) sova
3) Vara med kompisarna

3 saker jag inte kan leva utan:
1) One tree hill
2) familje och vänner
3) musik/mina hörlurar då också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0