One tree hill equals my life


image45

Jag vet att min bloggar består till större del utav One tree hill men jag kan inte låta bli. One tree hill betyder allt för mig. Är en står del utav mitt liv, hjärta och då min blogg. Jag vet att jag låter fullkomligt besatt och bla bla bla. Jag har hört talet ett antal gånger redan, men ärligt talat, jag tar inte åt mig. För det finns inte ens chans att mina vänner kan förstå eller veta hur mycket one tree hill betyder för mig. Ingen utav dom har någon sån stor passions för något som jag har för one tree hill. Dom enda som förstår hur jag verkligen känner för one tree hill är dom där ute som är som jag, känner inte precis någon men jag vet några som tycker att one tree hill är "bra" bra duger inte. Det bästa som finns är ju att sitta och prata med någon om one tree hill, mitt hjärta börjar slå snabbare och jag blir helt hysterisk. Det är nästan som att vara kär i någon, bara det att jag är kär i ett underbart ilvändrande tvprogram. Menatt prata med någon om att one tree hill är dåligt gör mig bara irriterad. Jag vet att alla tycker olika och man kan inte tvinga någon tt tycka om det men jag förstår mig bara inte på dom personerna för vad one tree hill är, är genialt. Mark Schwahn är ett geni, tackar om med mitt liv att han kom på denna serie.

One tree hill har ändrat mig och mitt liv till det bättre. Varje gång jag sätter mig ner och tittar på det stiger mitt självförtroende och jag känner att jag kan göra vad som helst. Jag är evigt tacksam till alla i serien för att dom ägnar sitt liv till att skapa den serie.Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar one tree hill. Älskar allt med det.Vissa människor har sagt att one tree hill är för moraliskt och whatever. Men ärligt talat kolla på the oc, det främställer bara andrra människor sämre, one tree hill är moraliskt, ja, har en själ, jag. Det finns avsnitt som är realistiska och visar vad som händer i verkligenhete. Som avsnitt 16 i säsong tre, skottlossningen i skolan. Sånt händer och one tree hill försöker få ut budskapet. Där är ordet, budskap. I varje avsnitt finns det ett budskap. Man får alltid se/höra Lucas/Chad citera en känd författare och säga något som rör min själ.

One tree hill har fått mig att skrtta hysteriskt, tänka och gråta. Det finns avsnitt i serien som fullkomligt får mig skaka. Alla tror att jag bara gillar serien för att Chad Michaela Murray är med i den och whatever, eller Spohia Bush. Men det är så mycket mer. Ja, det finns ett par UNERBARRA skådespelare i serien, vissa är bättre än skådisar som har varit i branschen massor av år. Men det handlar inte om hur galet grym Sophia Bush är eller att jag tycker att hon är galet vackar och älskar hennejs stil från topp till tå. Både hon och hennes karaktär tar mig till ställen där jag vågar att ändra mig och vågar att vaar en större person. Det har gjorts 4 fantastiska säsonger och det bevisar att one tree hill verkligen är bra och förtsjänar att gå på tv är att exakt alla säsonger är exakt lika bra. Man kan inte välja en säsong som är bättre än den andra. Det är skillnade mellan OTH och OC. Oc säsonger blev bara sämre och sämre. Första säsongen var grym men den 3 sög och den 4 gjorde att serien lades ner.
Mark Schwahn är nu smart och inte gör samma misstag som OC och andra serier har gjort. Serien hoppar 4 år så istället för att visa hela collage tiden får man se när dom har kommit förbi den tiden. Vilket beryder att han och alla andra i serien har fattat att om man visar collage tiden, då kommer alla att splittras och serien kommer att läggas ner. Smarta drag säger jag bara.

Min mamma sa till mig för några dagar sen att jag borde gå till en psykolog för att jag är "besatt" av one tree hill. För varje gång jag sitter och tittar på OTH och mamma kommer in, pausar jag och säger åt henne att hå ut, sure, skriker ibland, men man kan ju inte störa när jag tittar på OTH. Då sa jag att OTH är min så kallad psykolog. OTH hjälper mig igenom tider då jag mår dåligt och bra. Så om jag skulle sitta och prata med en psykolog och så skulle någon komma in hela tiden och störa, såklart jag skulle bli irriterad och skrika åt pesonen att dra. Samma sak med OTH, om någon stör under min tid då kommer jag att bli irriterad.

Så med detta vill jag bara säga att One tree hill är och kommer för alltid att varra det viktigaste i mitt liv och kommer alltid att vara det som får mig att må bäst. Det hjälper mig alltid att må bättre och jag kommer alltid att vara evig tacksam.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0