one tree hill list .

Hittade den hära på mrslafferty.blogg.se. Eftersom jag är världens största one tree hill tönt passar såna här saker mig perfekt ,
Den går ut på att man skriva vilken säsong man tycker är bäst i varje "del" (5 delar).
Säsongen med:

Bäst musik:
Säsong 3, utan tvekan. Den fick mig att uppskatta musik mer än jag gjorde innan och fick mig att gilla andra sorters musik, tex. fall ouy boy m.m

Mest spänning: Säsong 3 of cours. Helt klart den säsong med mest intriger, säsong 4 har också mycke drama, men för mycket drama lite ibland

Bästa förhållandet: Har alltid tyckt Brooke och Lucas eftersom jag älskar Sophia Bush. Har alltid varit anti "Leyton" Men på sista tiden har jag börjat gilla Lucas och Peytons förhållande. Dom är menade för varandra .

Bästa nya karaktärer: Svårt...jag tycker inte om nya karaktärer. Precis som Mouth tycker:P Men jag tycker om Derkek, Peytons riktiga bror. Han var underbar. Nathan och Haleys son, Jamie är också underbar.

Mest tårar: Säsong 3,, absolut. Det finns så många avsnitt som man gråter till i den säsongen. Som 3x16, 3x09 och 3x22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0