RIP HEATH

Även fast man inte känner människan så känner man sig helt tom, ledsen och rörd.
Så chockerande att en människa kan påverka så mycket, lämna såna här känslor efter sig över hela världen.
Heath Ledger var en av dom bästa skådespelarna i världen och en av dom snyggaste också.
Han har påverkat, inspirerar och lämnat ett märke efter sig. Vilket är säkert precis vad han ville, att vi alla skulle komma ihåg honom för den underbara skådespelaren han var, han var en naturbegåvning och jag kommer i alla fall aldrig glömma honom och hans stora fullhjärtade insats. Han har gett i alla fall mig filmer som jag aldrig kommer att sluta tita på och aldrig kommer att sluta älska så tack Heath .

10 orsaker att hata dig
Casanova
Brokeback mountain
Bröderna grimm

När jag fick veta om det igår, två timmar efter att det verkligen hände by the way, så var jag i chock, jag visste inte vad jag skulle säga, det fanns inget att säga. Hur kan en sådan low-key människa bara gå och dö så dära. Han har aldrig synts till på dom stora löpsedlarna och nu den gången då han äger dom, då är det för att han är död.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Will always love him :(

2008-01-23 @ 19:57:07
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0