one tree hill for life

Sett 8 avsnitt av oth på 2 dagar nu, känns ganska bra faktiskt.
Har varit så upptagen att titta på alla säsonger av förhäxad och gilmore girls dom senaste 2 månaderna så jag har knappt sett något av one tree hill. Det känns skönt att vara tillbaka på rätt spår och det är fett skönt att se allt från början igen, hade nästan glömt hur mycket jag älskar första säsongen.
Såg precis klart avsnitt 8,"The Search For Something More",
 Avsnittet då Nathan och Haley har sin första dejt och sin första kyss i slutet. (hence the picture) Och Brooke och Peyton går på en fest och en kille drogar Peyton, ett av mina favorit avsnitt lätt.

Anyway så måste jag fortsätta titta nu, got no time to loose, har hela eller halva sommarlovet kvar att titta klart på alla 5 säsongerna :D:D JEEEEEJ säger jag bara. Det är så här ett sommarlov ska spenderas mina vänner, precis så hära. Jag har allt jag behöver för ett perfekt sommarlov hemma. 


Kommentarer
Postat av: carro

härligt, vad hittade ni på då? :)

nä jag tog det bara lugnt :)

2008-07-12 @ 13:02:08
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0