this is it

Är över hos Lover och är mitt i hennes och Anna rushover. Dom håller på att packa och fixa inför deras resa imorgon.
Töntarna ska dra till Mallorca imorgon :O Jag vill också, dom två sjävla i Spanien, kan det bli bättre?
Jag drar ju till Spanien också men det är ju om 2 månader liksom, så kan vi ju inte ha det.
Men men jag ska försvinna ur deras väg typ nu, låta Anna lista ut hur hon ska ta sig till hotellet från flygplatsen. Dom åker var för sig eftersom det inte fanns två platser på samma plan.
Ska dra till pappa nu och spela lite kort :D efter ett litet stopp vid ICA, måste ju ha näring för att soppa banan;D

Kommentarer
Postat av: M

Sv: håller med dej :)

2008-07-04 @ 22:14:10
URL: http://musiqfaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0