Radion snor min musik.

Mitt liv är över, jag kan aldrig mer lyssna på Jesse McCartney.
Varför ska jävla radiostationer och the voice nevertheless, lägga sig i min musik?
Vaknade av att Leavin´ av Jesse spelades på radion, först blev jag jätte glad och imponerad men sen så gick jag över till riktigt irriterad. Han har varit en artist i minst 4 år och har haft as många bra låtar och NU 4 år senare inser dom och börjar spela hans låtar, va fan är det för fel på dom??
Så nu kan jag aldrig mer lyssna på den låten offentligt för alla kommer att tro att jag bara lyssnar på den för att det är den senaste på the voice och bla bla. MItt liv är numera förstört.
Jag väljer all min musik utifrån vad som INTE går på radion, jag lyssnar på musik som det är meningen att ingen annan ska lyssna på, den planen gick ju åt HELVETE!
Kan dom bara låta min musik vara ifred och speciellt Jesse McCartney.
Och att hans låt ska gå på the voice är ju bara LÖJLIGT! Det är ju fan inte hip hop och R&B någonstans, bara en massa skitmusik, om dom ska spela hans musik så får dom ju fan ta och göra det på en vettig station.

Jag faller så jävla hårt för honom i den här videon.
Han är obeskrivligt sexig och underbar och jag har aldrig sett en hetare video.
Dom första 45 sekunderna is breathtaking



Kommentarer
Postat av: elina - miss brightside

jag är likadan! väljer min musik som jag gillar och det mesta av det går inte på radion! har listat ut lady gagas två senaste radiosinglar och blir lika sur varje gång när radion förstör de bra låtarna genom att bara tjata ut dom så mycket!

det är synd att radion kan förstöra så bra musik..

2009-04-20 @ 15:40:39
URL: http://msbrightside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0