The life I'm waiting for

Okej så för tillfället har jag inget liv vilket de flesta av er kanske redan har listat ut MEN det är bara typ 3 veckor kvar tills allt riktiga ACTION börjar.
Check this out :D

26/7- 3 /8 åker jag till Slandö för unga örnar lägret
9/8-11/8 åker jag till mitt morfars landstället för min moster fyller år, PARTY :D
18/8 Börjar skolan, senior year here I come
20/8-27/8 Åker jag till Spanien till min älskade kusin som väntar på mig där :D
30/8 är dags för Ålandsbåten

Och någon gång den kommande veckan eller nått ska vi till morfars land och hälsa på honom, en liten prewiev inför festen i augusti.
mina damar och herrarbörjar mitt liv alltså den 26 Juli, vilket inte är ngt kvar.
Vad jag ska göra tiden innan dess är fortfarande ett mysterium :P:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0