This is the story

Det har varit ett tre par galna dagar så jag har inte hunnit eller orkat blogga, men nu är jag på G igen.
Skulle och brukar vanligtvis inte vara uppe så här tidigt på en söndag men jag ska iväg snart och träffa kusinen,. Ska möta henne på hennes jobb och sen ska vi åka till humlegården och köpa massa goda saker att äta och dricka, och bara sola och ha roligt :D Ska bli ASskönt, ska bli skönt att få slappana av, allt har gått så fort och det har hänt så mycket hela tiden. Måste få vila lite också.
Sen ska jag hem och plugga till franska provet imorgon, det kommer of course  gå åt helvete:(
Sen KANSKE jag ska träna med Hanna en stund innan jag går och träffar min pappa och hans tjej, vi ska spela kort hela kvällen, det  är ännnu en födelsedagspresent från dom till mig:D jeej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0