This is the way I do it


Har faktiskt varit hos min brorsa hela dagen, har ätit mat, spelat kort, drivit med mamma och tittat på gladiatorn.
nått gjorde jag i alla fall idag.

ÄNTLIGEN är sjätte säsongen av Gilmore Girls klaar.
Har väntat fett länge på den, så nu kommer jag att stanna innomhus ytterligare 2 veckor för att se klart hela den säsongen, fast jag har en känsla av att jag inte kommer att tycka om den här säsongen....

Resten av veckan ska jag fan göra något utan att titta på GG. Har bestämt mig för att jag ska gå till gymmet och träna VARJE dag nu, eller jag ska försöka. Orkar ju inte träna men om jag går varje dag så kommer jag vara redo för spanien om 7 veckor. :D:D Får se hur bra den här planen kommer att gå...:P:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0