uppdate from someone like me

Känner att jag är en aning dåliguppdateringen nu för tiden, men nu är skolan och alla prov ÄNTLIGEN är över, ska jag sätta igång igen.
Kom precis hem från skolan efter att ha gjort ett hemskt sista matteprov, men jag kommer antagligen att få IG på det också så jag kommer att vara tvungen att plugga upp det i höst, samma sak med franskan, det finns inte en chans att jag fick G i franska.
Nu är jag så jävla hungrig att jag kommer att spy snart så jag ska äta och titta på förhäxad, och hoppas på att gilmore girls blir klart snart, måste ta en paus från förhäxad asså, avsnittet börjar ta slut, det är bara 4 säsongen kvar:( Det går fort hära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0