afroz kan verkligen vara rolig ibland .

HAHHAHAA jag tror aldrig att jag har skrattat så här mycket åt Afroz någosin.
Vi sitter i biblioteket och håller på med matten innan provet och så sitter vi och snackar om vad läraren sa dagen innan på lektionen.
Hon sa " det är 50 % chans att man får en flick eller en pojke vilket betyder att det är 100 % chans att man får det enda eller det andra" HAHAHA vilken tönt
Meen sen så säger Afroz ahahahahhah " Men hur vet man om det är 100 %?" HAHAHAH
Joo du vet Afroz  när barnet kommmer ut så kan man kolla på ett ställe så vet man.
Sen innan vi ska gå in och göra provet så börjar vi skratta åt det igen och vi upprepar;
Joo du vet Afroz  när barnet kommmer ut så kan man kolla på ett ställe så vet man.
Då avbryter hon oss och säger " men tänkt om det är något annat som kommer ut då?"
HAHA då kunde vi inte hålla oss längre, vad har hon i huvuudet förutom matteskillsen?
HAHA " men tänk om det är något annat som kommer ut då?" Och vad skulle det vara Afroz?
Hur du gör barn och med vem eller med vad vill vi faktiskt inte veta.


Innan när vi satt och åt mat så sa Michaela att Emma hade något mellan tänderna så dom satt och höll på med det. Då frågade afroz mig om hon hade något på tänderna.
Och nu är det så att Afroz har en liten gulddelfin på tanden så jag tänkte säga;
"aa det är något guldigt dära" då tar hon upp handen och tänker slå mig, hon tar värsta satsen och är fullkomligt allvarlig. Lilla Afroz. Men nu är det så här att hon trodde att hon trodde att jag skulle driva med henne och säga att hon verkligen hade något annat så hon blev en aning galen .

Kommentarer
Postat av: Emma

våran lilla afroz kan vara lite rolig ibland ;)

2008-03-19 @ 18:20:48
URL: http://emma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0