Förälskelser och shoopping .

Är kär <3



Har hittat världens mest underbara skoor på din sko. Är fullkomigt förälskad, det var som om dom var sända från gud till mig eller nått. Det bara klickade och jag ville inte ta av mig dom. Och billiga var dom också. Men jag måste vänta tills på lördag för då ger mamma mig pengar, så ger jag henne pengar på tisdag. Då ska jag också köpa en gilmore girls säsong, har inte aning om vilken, funderar på att köpa den fjärde säsongen för då är det massor av Jess drama och hon börjar på Yale då. Men jag vill också ha säsongen när hon börjar lära känna Logan. Vi får väll se hur det blir. Förslag ? vilken är bäst liksom ? alla är ju nästan lika underbara.

Ska träffa Emma då också för vi ska köpa Michealas födelsedags present. Tänker inte säga vad eftersom tönten läser mig blogg, men förhoppningsvis kommer hon att älska den. Det var allt jag köpte tror jag.

JUUSTE. jag köpte ett par strumpbyxor idag, första gången typ:P Så nu hade jag tänkt att ha på mig kjol :D 

Kommentarer
Postat av: Michaela

:o

2008-03-20 @ 19:33:49
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se
Postat av: Maria

mohahahahaa

2008-03-20 @ 19:52:46
URL: http://aptitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0