God natt säger jag bara .

Nu kan jag faktiskt nästan allt man antagligen måste kunna till matteprovet imorgon, fan va jag är solt över mig själv, trodde aldrig att jag skulle fatta. Fast imorgon måste jag plugga lika mycket om inte mer, för på torsdag så har jag företagsekonmiprov och det kommer att suga totalt. Det kommer att gå åt helevete säger jag bara.
Anyway, har precis tittat klart på miss secret agent, älskar den filmen, så jävla skön. Och jag ÄLSKAR Sandra Bullock, hon är så jävla grym skådis. Älskar henne i "medan du sov", är en av mina absoluta favoritfilmer, det är en klassiker.

Ska gå och lägga mig nu annars kommer jag aldrig att komma upp imorgon. HATAR onsdagar, börjar halv 9 och slutar 4, det suger totalt. MEN när man kommer hem från skolan så får man ju se det senaste one tree hill avsnittet och den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, så det är okej.
God natt .
image312

Kommentarer
Postat av: Lina

hoppas du sover gott ;)

2008-03-18 @ 23:17:17
URL: http://raneby.blogg.se
Postat av: Annika

Hoppas matten går bra!! Företagsek. med för den delen! =D

Sov gott!

2008-03-18 @ 23:21:36
URL: http://annikaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0