gröna eller gula ? either way it's G

Tyckte lite synd om Afroz i morse, hon vaknade vid nio men jag vägrade att vakna så jag bara sov och sov. Hon satt ensam i typ en timme tills hon satte på tv och tittade på en film tror jag, sen vid 11 så klädde hon på sig och gick hem, jag sov forfarande:P
Efter det så tvingade mamma mig upp för jag skulle tydligen med till skärholmen, vilket var ganska okej för då kunde jag köpa my other favorite shoes från din sko. Planen var att köpa dom i gult men sen så sa Afroz att dom fanns i grönt också så då fick jag lite panik, gick runt i affären i typ 20 min och kunde inte bestämma mig för vilka.
Men det slutade med att jag tog dom gröna, eftersom grön är min färg, men jag vill fortfarande ha dom gula, fatta hur gulligt det kommer att vara på sommaren .
jag får paniik för nu vill jag hellre ha dom i gult, men om jag byter till dom istället så vill jag ha dom gröna. Jag skulle fan inte banga på att går och köpa dom gula också .
image351
image352

Kommentarer
Postat av: afroz

hihihi ;P
nu kör vi min stil, bestämmer för en färg o köper en annan

2008-03-29 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0