hatar franska .

Sitter ensam i skolan nu vilket suger. För det första så slutade vi svenskan tidigare så jag måste sitta till 10 i 3, då franskan börjar. Fruktar denna uppstats, vill hoppa ut genom ett fönster eller nått. Kommer typ börja gråta när jag sitter där och kan inte ens skriva en mening. Franskan sabbar verkligen alltid för mig, se, nu sitter jag ensam i skolan bara för att alla utom jag har slutat. Emma, Afroz och Michaela har språ på morgorna så dom får vara tillsamans när det är tid mellan lekitonerna, men jag, jag, måste vara ensam of course.  Det räcker med att jag håller på att få IG i franska, måste den få mig att känna mig ensam också?

Hade precis börjat känna att det är okej att kanske få IG i franskan men såklart så ska jag komma på att om jag får IG så får jag inte dom meritpoängen som var hela poängen till att jag fortsatte med franska i gymnasiet. Om jag får G så får jag meritpoängen, vilket skulle vara ett halleluljha moment men om jag får IG så har jag slösat 2, take or give, år på detta jävla språk med denna idiotiska lärare. Vill bara att terminen kan ta slut och att jag kan få mitt G och gå vidare med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0