HATAR MATTE

Fy fan vad jag hatar matte, ärligt talat, jag fattar inte hur folk kan fatta den där skiten. Hur mycket tid lägger människor ner på det? Det funkar inte bättre när man har en lärare som suger också, hon beter sig som om man är en 3 åring, hur fan ska man klara matte B då? Det är ju fullkomligt omöjligt.
Den här jävla sannolikheten som jag håller på med nu, det kunde lika gärna vara kinsesiska och jag skulle fatta lika lite. jag sitter som ett jävla frågetecken och har inte en aning om vad jag håller på med.
Seriöst kan inte den här terminen bara ta slut? Fatta hur skönt det kommer att vara i trean, inte bara för att det är mitt sista år, Utan det blir ett fantastikt år UTAN MATTTE, FRANSKA och IDROTT. HALLELULJHA! Det kommer att bli det bästa skolåret i mitt liv.
PLUS att vi har matte C också :D kan det bli mer underbart? Fast jag tycker lite synd om Afroz som säger att hon inte fattar engelskan, det kan bli ett problem. Men jag fattar ju inte matten och hon är mattegeni, så hon SKA hjälpa mig och jag lovade att hjälpa henne med the beautiful english:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0