how is that ?

Chockerande nog så sitter jag och pluggar matte nu, eller okej kanske inte exakt nu, tog en paus för att kunna blogga lite:P. och ännu mer chockerande är att jag faktiskt fattar ganska så mycket.
Tack vare Afroz . Hon är en ängel .
Så imorgon så ska det fan går bra, tänker inte acceptera ett IG till för jag vet att jag kan och man bara försöker, har bara inte orkat anstränga mig.
Varför är det så att när man hoppar från Matte A till Matte B så är det jätte svårt och det går åt helevte men när man nu har hoppar från Samhälle A till Samhälle B det här året, så märker man ingeting. Känner inte skillnad på svårighetsgraden, det var fan svårare förra året. How screwed up is that?

Kommentarer
Postat av: Alinne

Dutkigt ;) själv tycker jag att matte A är värsta svårt :S

2008-03-18 @ 14:33:17
URL: http://alinneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0