Hur ska jag överleva utan One tree hill

Fatta hur snabbt TOLV avsnitt går! Det är ju fan 12 VECKOR!

Nä nu är jag deprimerad igen
. Trodde aldrig att One tree hill skulle komma till den 12 avsnittet, känns som om första avsnittet nyss gick. Och nu kommer man säkert få vänta as länge tills dom börjar visa dom nya avsnitten igen. Hur ska jag överleva? Det är helt ofattbart att det 12 avsnittet, det hundrade avsnittet nu har gått, känns liksom som igår fjärde säsongen slutade . How is this even possible ?
Seriöst
tänk när dom slutar spela in överhuvudtaget? Tänkt när dom är klara? När dom har lagt ner serien och det inte blir några fler nya avsnitt. Vad ska jag ta mig till då? Jag kommer att hoppa ut genom ett fönster eller nått. Det får aldrig att hända .

Älskar One tree hill <3

image315

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0