I want them so much

Var i farsta idag men kära kusinen Sofia. Hon skulle bara köpa tigerbalsam men kom istället hem med typ 5 påsar, gulligt.
jag skulle inte ens köpa nått men jag köpte ändå 2 par skor och ett linne från Gina. Precis innan vi gick till bussen så gick vi in i wedins och jag tänkte testa de svarta adidas skorna bara för skojs skull, och jag fall. Jag är fullkomligt förälskad i dessa skor. Seriöst när jag satte på mig dom så kunde jag inte ens stå upp, dom var så skööna och fina och jag måste ha dom. Har tänkt på dom ända sen vi lämnade affären.
Så jag gick ner till min far och frågade om han kunde köpa dom till mig som en tidig födelsedagspresent, jag fyller ju faktiskt år om 2 månader typ. Så imorgon ska jag in till stan och titta på dom och se hur mycket dom kostar på adidaslagret och sen gå till pappas jobb för att få pengar, ska antagligen hänga lite på hans jobb också, har ju inget att göra.
image341

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0