idrott is the shit, allmost

Hemma från skolan men ska snart iväg till farmor.
uppvärmingen gick faktiskt grymt bra, fast jag fick höra 1 eller 2 gånger att jag inte har någon taktkänsla någonstans, därför fick jag ett - på vårat VG. Michaela rockade det.
Lärarens ord var, och jag citerar; " skit bra uppvärmning" How great is that?
Och vi gjorde uppvärmingen på 15 min kvällen innan. Vi är naturbegåvningar.
Vi kom också fram till att det här var den roligaste gymalektionen någonsin. Vi körade "flaggan" och Jag och Micheala jobbade som feta teamet, till och med Läraren, Uffe, sa att han antog att vi jobbad som ett team.
Medan så stog Emma på sidan och ville knappt vara med och Afroz was the Enemie. Vi försökte att offra Emma flera gånger om men det gick inte så bra. :P
No offence Emma .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0