Irritationsobjekt

fett irriterad jag blev idag när jag åkte hem från skolan. Jag råkade hamna längst fram på skarpnäcks tåget så jag går från vagn till vagn för att hamna längst bak. Så när jag går igenom den mittersta vagnen så är det några ungomdar, *fjortisar* som "hänger" i slutet av vagnen, och för att komma längst bak så måste jag ju såklart gå förbi dom. Så när jag går förbi dom så är den nån tjej som typ står på sätena och typ sparkar på mig när jag går förbi, och skrattar säkert också men jag hade musik så jag hörde inget av vad dom sa.
Men det bästa var att precis när hon sparkade mig så blåste jag en bubbla så som jag brukar göra, ASHÖGT. hehe, hörde den fan själv.
Men orka att det ska finnas såna jobbiga människor som inte ens kan låta andra mäniskor vara i fred.
Om dom vill vara töntar som inte visar någon respekt, FINE, men låt mig vara.

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

hahahah jag hade lätt sparkat tillbaka, dumma skarpnäcksfjortisar asså -.-

2008-03-11 @ 14:21:41
URL: http://guldmedalj.blogg.se
Postat av: Maria

haha, jag kände inte för bråk :P

2008-03-11 @ 14:24:21
URL: http://aptitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0