last night .

Godmorgon, eller god eftermidag:P Personligen så vaknade jag typ nyss, blev en aning sent igår, tror jag gick och la mig kl 6 eller nått.
Försökte skriva igår kväll eller typ vid 3 eller nått men bloggen ville inte, försökte typ var 20 minuter eller nått, det sög. Några människor som var här kände inte för att ta den tunnelbanan som gick 03:18, dom kände för att ta den som gick efter, 05:48 dåra. man lever bara en gång fick jag höra. Så dom stannade och vi lyssnade typ på musik hela kvällen, det var nice .

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha I found you :P
Äsch då det var nice :D Förutom all fall out boy dårå!

2008-03-09 @ 16:32:39
Postat av: Maria

fall out boy ägde ju det var första gången jag fick lyssna på min musik :D

2008-03-09 @ 18:23:04
URL: http://aptitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0