Lördag .

Först idag så gick jag och fixade mig själv ett gymkort, Sofia gjorde också det så att vi kan gymma tillsamans:D Man får också sola hur mycket man vill, vilket betyder att jag kommer att vara fett brun till sommaren. Bring it on .
Efter det så åkte jag och mamma till stan och handlade lite saker. Jag var inte säker på om jag hade köpt min kusin någon födelsedags present, och hon fylde år i januari, så jag köpte henne en till för säkerhets skull. Köpte också nagelack, tuggumi och en eneglsk bok som jag hade tänkt att läsa. Älskar engelsa noveller .
Absolutley amazing .
Nu tittar jag på gilmore girls och ska ringa och väcka Sofia typ nu . Tönten sover ju hela tiden .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0