Lycka till min Guldmedalj.blogg.se

JUUUSTE min kära kusin håller ju på att tävla idag och jag vet inte om hon är klar nu eller inte.....
Oj ursäkta, my misstake. Om hon har vunnit ännu elle om hon fortfarande håller på:P

Hoppas att min Guldmedalj vinner en guldmedalj i år igen för det förtjänar hon så mycket som hon kämpar för det.
Jag skulle har varit där och kollat på men jag hade inga pengar till den fucking biljetten, liksom 100 kr :O vad tar dom mig för? Fast egentligen hade det varit värt det, hoppas att Hanna filmar allt så att jag kan få se.

Älskar dig i alla fall <3
image257

Kommentarer
Postat av: GULDMEDALJ

aaaaaaaaaaaw

2008-03-08 @ 21:21:46
URL: http://guldmedalj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0