mat och bröder .

Okej så man kan säga att det inte blev någon One tree hill IGEN. Skjut mig nu ärligt talat om jag aldrig har tiden att titta på det, what's the point with loving it?
Men vissa saker gjorde jag. Jag;
Duschade
städade lite

gick till ica och köpte mat(pallade inte laga mat=P)
Men sen maten som jag hade köpt tog 40 min i ugnen och vi har ingen mirco så jag gick ner till min pappa och åt där istället. Och där var det Party, eller okej min brorsa hade typ 3 kompisar som satt och drack öl. Mobbade mig hade dom också tid med. Det bästa var att dom la märke till mina 96 jeans och min brorsa mobbade mig
of course men då la en av hans kompisar in att min brorsa också ville ha såna förut. VILKEN TÖNT.
Han gör alltid så, mobbar mig men så gör han det själv.
I'm loving it. Han kan inte komma åt mig längre, hans kommentarer har börjat bli urdåliga. Det jag har att komma med irriterar honom mer, eller oftast så slutar det bara upp med att vi båda skrattar åt varandras försök att mobba varandra. Så det är okej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0