Mest rörande scenen någonsin .

Det är en scen i senaste avsnittet av one tree hill 5X11 som är HJÄRTKORSSANDE.
Scenen när Brooke verkligen ställer sig upp mot sin egen mamma, hon säger för en gångs skull vad hon verkligen tycker och känner.
Hennes mamma säger:
"You earned my help"
Då säger Sophia
" I earned it?A daughter is not suposse to have to earn her mothesr help, or her love, it's supossed to be uncondtional"

När Sophia Bush säger den meningen, jag svär jag får rysningar, hon rör min själ. Hon spelar så trovärdigt och man kan känna hennes smärta. Vilken underbar skådespelerska, Hon har bevis att hon är guld värd.
jag är seriöst i chock efter att ha sett den scenen, och jag har sett den minst 10 gånger nu och hon får mig att gråta varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0