Min mamma har sina ljusa stunder .

HAHAHA fy fan vad jag skrattade hos farmor idag. Min mamma kan vara så rolig ibland
Jag försökte först att få min mamma att säga "prision break" "desperate housewifes" och " the OC" hon suger på engelska och kan inte uttala dom någonstans. Så jag och mina brorsor satt och as garvade åt henne.

Sen så hade vi godispengar, euoro. Min mamma hade en 500 och min brorsa hade en 50 Euro. Då frågade han henne hur mycket 500 Euro var, då sa hon att det måste vara mer än hans 50 Euro.HAHAHAH här är vi smarta. Sen frågade han hur mycket 1 cent var, då sa hon att det var 20 kr typ !!! hahahaha, hon är inte den smartaste av oss precis.

Sen så  började min farmor snacka om invandrare eller nått sånt lyssnade inte precis, tills min mamma sa,
HAHAHA och jag har seriöst skrattat ända sen hon sa det.
Hon sa med typ blatte snack. "jag känner folk" HAHAHA fy fan jag låg på golvet och skrattade. Hon menade att hon känner folk som har kommit till sverige också, men hon sa det som om hon var en blatte och jag har nog aldrig skrattat så mycket åt henne. Skrattade hela vägen hem tills hon började dra mig i håret för att jag skulle sluta.
Sen så tunnelbanan hem sa hon typ lika stil igen, hon sa " jag har pengar" hahaahhaah fy fan va roligt, kunde verkligen inte sluta skratta. Farmor måste ha tyckt att jag var askonstig, men jag kunde inte rå för det.
Kommer att mobba min mamma för alltid för att hon sa så. 

Skrattade så att jag fick ont i magen och inte kunde andas längre. Det är fan det bästa jag har hört på hela året.
HAHAHAHAHAAH "Jag känner folk" HAHHAHAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0