no comment ,

Nu måste jag snabbt som fan fixa mig och försöka hinna gå igenom grejerna till provet som jag ska dra och göra om typ 40 min. Wish me good luck .

By the way så såg jag på 10 orsaker att hata dig nyss och jag seriöst gräät. Det var så jävla hemskt. Jag har nog aldrig varit med om en sorgligar film, och det ska egentligen vara en komedi, how screwed up is that ?
Han är så galet snygg, man vill bara kasta sig ut genom fönstret så att man kan komma till himmlen till honom.

Det bästa  är i slutet när hon säger:
You can't just buy me a guitar every time you screw up, you know."

Då säger han min favorit mening i heela filmen:
" I know...but there's always drums and bass and maybe even one day a tambourine."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0