One tree hill 5x10

image252

One tree hill 5x10. Running to stand still .

2 avsnitt kvar tills det blir ett jävla uppehåll, hur ska jag överleva?
Bra fråga.

Det här var inte det bästa avsnittet på säsong 5 men väldigt käsnlosamt för alla karaktärerna och därmed för en själv. ÄNTLIGEN kom Rachel tillbaka, fast kanske inte på det sättet som jag ville. Han saknat henne.
Kan känna igen mig lite i Brooke och Rachels situation, där jag är Brooke och inte Rachel. Man vill vara den absolut bästa vännen i den här situationen och gör nästan allt för att hjälpa sin vän. Men Brooke hade glidigt iväg and so do I. You can't help it I say.
Man känner Brookes känsla när hon ser vad som har hänt hennes vän när hon inte hade varit där för henne, jag vill inte att jag ska sluta upp dära.
Älskade att se på Naley i det här avsnittet, det kanske inte var lyckliga stunder men Bethany gör en sånt chokerande grymt framträdande och det är väldigt imponerande. Även fast dom två har problem så vet man ju att dom kommer att sluta upp tillsamans ändå .Det har alltid varit Nathan and Haley och det kommer alltid att vara det.
ÄNTLIGEN så var inte Lindsey med, i det här avsnittet handlade det om gamla tidet och endast dom rikitiga karaktärerna och deras förflutna och känslor. Halleluljha säger jag bara .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0