resten av the day .

Okej så här gick resten av dagen till.
Jag mådde i alla fall as dåligt såefter engelskan letade jag efter affärsjuridik läraren i typ en timme och när jag väl hittade henne så sa jag att jag gick hem. När jag kom hem mådde jag typ dåligare än i skolan så jag gick och la mig. Vaknade vid 6 att min mor inte var hemma, hon har väll dragit nånstans. Så nu har jag bara 2 timmar på mig att plugga till affärsjuridikprovet, vilket kommer att suga eftersom jag typ bara har varit på 3 riktiga lektioner, vilken tönt jag är,  jag kommer inte att fatta ett skit.

Seen kl 9 är det Greys anatomy och top model, ska spela in ett utav dom.
Försöker ladda ner OTH avsnitt111 men hittad det inte, måååste seeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0