team = booorta :(

Var inne på min PA för typ tre dagar och blev lite ledsen. hade fått ett mess, och nej, jag menar inte att jag blev ledsen för att jag bara hade fått ett mess.
Kolla in detta. Jg skapade ett team 2005, ett Chad Michael Murray team närmare bestämt och jag fick nu ett mess där det stog att teamet inte hade några pengar så PA tog bort det:O
Poängen är inte att jag tycker att det är coolt eller nått att ha ett team på PA, det är bara det att jag har haft det i ett år och jag satt typ hela tiden inne och fixade med det i typ 1 år. Och när jag var i Danmark på läger 2005 så kommer jag ihåg hur stolt jag var över det och hur många medlemmar jag hade fått och nur är det borta, det är ett sorgligt ögonblick så jag tycker att vi ska ha en tyst minut för mitt Chad M M Team.
........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0