tilllägg .

Vill bara lägga till en sak till mig söta lilla testamente:

Emma kände sig lite utelämnad när Michaela fick one tree hill boxarna, Afroz katterna och min kusin fick jackorna att hon ville ha nått speciellt också så jag ger henne min största ägodel, efter OTH min SÄNG :D
Så Emma Emma bad att få detta skriftligt på bloggen att hon ska få min säng om jag dör och madrassen som ligger under sängen.
Det är madrassen hon alltid har fått sova på hos mig och jag tänkte eftersom hon aldrig har fått sova i min säng eftersom jag och Michaela alltid sover dära så kan hon få äran att få den.

Kommentarer
Postat av: Emma

Så ska det låta ;)

2008-03-07 @ 09:17:10
URL: http://emmaa21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0