tjenare

Heeemmaa från skolan nu. Hade bara en lektion så det kändes lite onödigt, men Emma var där och jag har saknat henne :D och jag hade ju sååå mycket att berätta för henne.
allt från henne till honom till honom liksom :P Ni förstår inte med det är det som är poängen:P
Nu måste jag plugga hela dagen, vilket suger. Måste läsa typ 7 sidor min engelska bok, dom sista sidorna tack gode gul. Satt i 4 timmar igår och lästa 160 sidor. Förjävligt. Sen så måste jag få tag i Malin från klassen och fixa frågor till förhäret på boken imorgon och SEEEN ska jag plugga franska för jag har TVÅ prov imorgon eftersom jag var sjuk igår. Detta suger ärligt talat.
MEN först så ska jag faktiskt ha högsta volym på musiken och sortera mina kläder i garderoben, känner att det är dags. Sen så ska jag ta mig an pluggandet, med lite pepsi och chillinötter:D

Ha en trevlig dag tills vi hörs igen ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hade saknat dig med!! :D

2008-03-04 @ 21:03:37
URL: http://emmaa21.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0