uppdatering .

Måste bara säga att det inte går så bra för mitt pluggandet. Men jag ringde faktiskt Tove och hon sa att man typ bara behöver lära sig massa glosar och jag vill inte skryta men jag är BÄÄST på att lära in mig glosor. Har stått några gånger typ 10 min innan och lärt mig 30-40 glosor. Kommer ihåg den gången, Afroz gav mig blicken:P
Istället för att plugga så har jag typ testat massa kläder och försökt hitta vad jag ska ha på mig imorgon, det var faktsikt galet snyggt om jag får säga något. Tar kanske ett kort senare och lägger in på min köra blogg.
Men några glosor har jag lärt mig nu, har haft dom förut så det är inga problem liksom. Men typ vid halv så måste jag gå till lokalen, ska ha gruppen IGEN. Hanna kom ju inte igår så jag fick ha dom små skitungarna själv igen. Seriöst så tror jag att dom går på något. Dom kommer in och skriker och Alexandra lägger sig ner på golvet och börjar ASGARVA. Ajja så länge som dom lär sig dansen så har jag inga problem med massa skratt, det är så jag tar mig igenom. Jag skrattar typ hela tiden istället för att göra det jag ska göra, men i slutändan så blir det i alla fall gjort, och jävligt bra. So don't underastimate me .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0