Vad ska man ta sig till ?

Har inte bloggat ett skit på ett tag nu eftersom jag har varit så jävla irriterad på min dator. Ljudet på datorn har bara slutat att fungera och det är inte högtalarna det är fel på, nej, tydligen så har datan bestämts sig för att det nu inte ska finnas några ljudenheter på datan så ljudet funkar inte över huvudtaget. Så nu måste man typ installera om ljudet eller nått och datanörd som jag inte är så går det åt helvete. Så jag har suttit och försökt förstå mig på hur man ska lösa problemet i 2 dagar nu men det har inte gått så lyckat måste jag säga.  Min brorsa sa att han skulle komma upp i morgon och hjälpa mig, och det ska ha fan göra för jag överlever inte utan ljudet, det är fan det viktigaste på hela datan typ, efter internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0