herregud

Fy fan va jobbigt, jag som hade planerat att titta på GG hela kvällen, är nu fast med europa arbetet.
Måste titta igenom hela arbetet efter stavfel m.m och utveckla vissa saker.
Måste också skriva till lite på disskusionen och skriva en liten sammanfattning, alla på engelska.
Vilket är ganska roligt men det skulle vara mycket lättare på svenska och gå snabbare.

Eftersom Afroz inte är till så mycket hjälp så måste jag göra hela engelskan själv. Nej men Afroz har vart ganska duktig faktiskt, det är nästan bara roligt att sitta och rätta alla hennes texter, för då får jag träna ännu mer engelska och jag märker då att jag är ruskigt bra på engelska, fast det kanske bara är i jämförelse med Afroz. Jag vet inte .
även fast jag njuter av varje ord av engelskan så är det ändå lite jobbat att sitta och göra klart hela arbetet själv nu, fast Afroz ska ta över ansvaret imorgon so I'm of the hook. Kommer väll sitta här tills 2 i natt :O

Aja, ska ta mig ann arbetet igen, samla nu krafter och ta mig samman än en gång. Sen lovar jag att det bli GG :D

BTW MICHALEA! jag ve att du läser det hära, du ska hjäpa Afroz imorgon för vi har inte kommit så här långt för att allt ska gå åt helvete dagen då vi ska lämna in arbetet. HÄLP HENNE TÖNT!!!


Kommentarer
Postat av: M

tönt kan du vara, jag fixade allt ;D

2008-05-16 @ 17:24:44
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0