inom ett år .

Afroz och jag skakade han igår på att innan vi har gått ut trean ska jag ha pratat med gul jacka i vår skola, vilket kan bli lite av ett problem eftersom jag inte snackar med människor så där som jag inte känner.
Om jag gör det så ska hon göra något för mig. Vad ska vi hitta på ?

Hon ska också ha varit full inom ett år, vilket säkerligen kommer att hända i London nästa år. JEEEJ :D

Och jag satt och typ filosiferade i dag på tunnelbannan hem från Afroz och tänkte på hur man går från Skarpnäck till T-centralen och tänkte att jag ska fan göra det någon gång. Så det ska jag också göra inom ett år. det kan väll inte vara så långt, gör det när det är fint väder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0