Logan VS Jess



Under all tid som jag har tittat på GG så har jag alltid älskat Logan, han var den perfekta kille för Rory och är fullkomligt underbar. MEN nu när jag har sett hela historien bakom Rory och Jess och allt dom har gått igenom och hur mycket dom älskar varandra, tycker jag inte om Logan längre. Nu är det Jess som är perfekt, han och Rory är underbara tillsamans och han är så galet snygg, okej det är Logan också men det har inget med saken att göra.
Nu kommer inte Milo att vara med något mer och snart kommer Logan in i bilden, jag kan inte tänka mig Rory med någon annan är Jess längre, hon ska iaf inte vara med Dean, Dean är inte bra för henne.

Sen finns det ett avsnitt typ i säsonge 6 eller nått när Rory är tillsammans med Logan men i det avsnittet så kommer Jess tillbaka och dom har den där blicken på varandra och dom pratar och så, och vid den tiden så tyckte jag ju inte om Jess ocht tyckte då att han kunde dra och att det var bra när Logan kom och störde dom, men NU kommer jag att gråta när jag ser det avsnittet för jag kommer att vänta i 3 säsonger för att få se Jess komma tilbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0