Minus och plus = good day

Min dag blev plöstligt bättre
Den sög rejält först, men det var ju faktiskt ingen överaskning att jag skulle få IG på nationella provet, så jag var förbered på det:P
okej okej jag vet att jag sa att jag inte skulle behöva göra några mer matteprov men om jag vill ha G i kursen så måste jag göra ett extra prov den 9 juni. So much for no Math ever.
Men men jag känner att jag inte tänker ge upp nu så jag ska fan göra provet och jag ska kunna hela jävla matteboken utantill!
Now to the good part.
jag ska jobba på fredag så jag får typ 700 spänn, which made my day:D
Och när jag kom hem så sa mamma till mig att ljudet på datan är FIXAT!!!!
HALLELULJHA!!! Seriöst jag visste nog inte hur länge jag skulle överleva.
Så nu sitter jag med högsta volym och lyssnar på MASSOR ny musik, har laddat ner massa låtar men jag har ju inte fått lyssna på dom:P
Ska dra ner och handla lite saker också en snabbis sen ska jag sätta igång och titta på Gilmore Girls som har legat på datan i 2 månader nu. TACK GODE GUD FÖR HÖGTARLARNA!!!

Kommer nog inte blogga på ett VÄLDIGT LÅNGT TAG, så vi hörst typ 3 i natt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0