One tree hill hood .

Va tycks?
Ganska sexigt va?

Men jag vet inte om jag ska köpa den, känner att jag aldrih kommer att gå ut med den, det finns ju en chans att man blir lite mobbad. Men å andra sidan, sen när jag har jag brytt mig om vad människor tycker om mig?
Eftersom jag fortfarande fyller år snaart så kan jag ju fråga pappa om han kan köpa den åt mig, vilken glädje det skulle vara om jag hade en sån. Önskade bara att det fanns något annat tryck, det här trycket imponerar inte så mycket på mig...eller ?

image553

Kommentarer
Postat av: Deniz

åhh, vart kan man hitta den? :O

2008-05-10 @ 21:09:47
URL: http://deniz.blogg.se
Postat av: Johanna

jag måste bara få reda på var man kan köpa den:D??!

och föressten, finns de möjlighet för dig att kunna skicka de där 3 hjärtaen som Peyton ritade, som du har överst på din hemsida:D?

gå in på min bilddagbok, heter Hernebjork, och svara. tack:D

2008-05-12 @ 15:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0