The lost soon is moving .

Kom precis hem från Rågsved, :o jag vet, vad gör jag i Rågsved.
Jag gick seriöst runt med en karta bara så att folk inte skulle tro att jag verkligen bodde dära, dom kan ju inte tro att jag bor i Rågsved. Anyway, the reaason jag var där var för att min brorsa ska flytta dit till VÄRLDENS gulligaste lägenhet, jag är kär. Jag älskar hans lägenhet, jag vill ha den.
Det fanns till och med en stolpe i vardagsrummet som jag äälskar, den är så charmig:P Den är till för att hålla upp taket typ eller nått. Jag har redan börjat fantiserat om hur det ska se ut och jag och Daniel har målat upp en bild på hur det ska se ut. Alla väggar i vardagsrummet/köket ska vara vita förutom EN vägg som ska vara svart och stolpen ska också vara svart. Han ska ha massa svarta möbler och vit matbord med vita stolar. Och jag ska försöka få honom att ha mörkgröna gardiner. Kan ni se det framför er?! UNDERBART! och jag ska hjälpa honom att måla, jag är bääst på att måla, ni ska se vårat vardagsrum, I did that :D

image562

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0